Kul med familjen

Haha sitter och kollar matchen på tv just nu med familjen :) och så ser jag att min kompis Hanna har gått med i en grupp som heter Säg "Springa Bil Snö Penna" på engelska högt.. Jag prövar det och börjar skratta sedan prövar jag det på Petra och skrattar ännu mer, sen prövar jag det på mamma och dööör av skratt tillslut fick även pappa pröva och då orka jag inte mer ^^ Fan tårarna bara sprutade! Tänk va kul man kan ha ibland :) Har dessutom kollat gamla foton från när vi var små :) Jag ska se om jag kan lägga upp någon dag!

Puss å kram!
/ Denise
fy fan vilken dålig humor jag och Petra har!

Pröva även dessa jag lovar att ni kommer ha kul :D

På Té Snö Penna
Isak Min Broder
Köp Hav Stol Tio
Snö Ärta Stol Tio
Jag Se Knä Växa
Kö Nyckel Rum Penna
Kaka Stol Tio
Jag älskar på ett knä
På En Nation
Drar Är Skjorta Tio
Is Bank Möss Älva
Köp Hav Snö Penna
Piller Är Stol Tio
Dra Är Passa Bränna
Hav Ärta Lada Springa Bil Snö Penna
Isak Min Broders Tupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0