Helg helg helg

Hallo hallo! Denna helg har varit mycket bra.
Fredag: Jobbade på Peter Jöback, sen gick jag och Isabelle ned till Retro vid Rådmansgatan och tog några drinkar. Retro är verkligen ett bra ställe att föra på! Ganska oväntat egentligen, med tanke på att det är en sportbar hehe. Det är ju mycket trevliga killar iaf, det gillas! Personalen är sjukt trevlig. Aa, ett superställe värt att testa för de som inte har! :) Efter Retro mötte vi och Bruno och några fler globenvänner på Balthazar, myyycket trevligt! Vi åkte vidare lite här o där, bra kväll som slutade runt 4 nån gång.

Lördag: Frukost på Café Noco, möms! Efter det så väntade ett frisörbesök för mig, och jag blev brunett hihi :) Sen blev det lite förande hemma hos Alex och sen Liffey's i gamla stan. Bra styrt av Chrippa o David!

Söndag: Bio med Bruno, Oscar, Isabelle, Rico, Jacob och Camilla! Vi såg Avatar i 3-d, och den var super. Jag blev dock retad för att jag grät lite, men det var faktiskt jätte sorgligt vid ett tillfälle! Trädet föll ju, buhu :'(  Hehe.

Annars, just nu är jag jättehungrig! Väntar på att pappa ska komma hem, har ätit typ 4 mandariner haha, hoppas han kommer snart. Puss E!

neytrir



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0