Skrattretande..



Måste bara tala om att nu är det bevisat att kassörskorna är de som ska få ta ALL SORTS skit som finns, vad det än är!
Ibland blir man seriöst inte klok på kunder som kommer i butiken. Okej om de ska komma och klaga på en vara eller liknande, men det här! Igår var det nämligen så att jag satt där i kassan och gjorde det jag skulle göra, när en kund som nyss var inne plötsligt kommer in igen. Han ställer sig framför mig och håller fram en p-skiva och ett gult papper. Jag tittar förvånande på honom och han börjar prata. - VAD ÄR DET HÄR!!!!! HUR KAN JAG HA FÅTT EN P-BÖTER!!!!??? Jag var ju bara inne i 20 minuter och handlade!!
Jag säger till honom , - Oj det var ju inte så roligt.
Han: MEN JAG STÄLLDE JU BARA KLOCKAN FEL EN TIMMA!!!!
Jag: Oj, men då var det kasnke inte så konstigt, tråkit att det hände, men jag kan tyvärr inte göra något åt saken. Nu börjar mannen sträcka fram p-bötern till mig och vill i stort sätt att jag ska springa ut efter P-lisan och be henne ta bort p-bötern. Jag säger en än gång att detta var tråkigt och att jag tyvärr inte kan göra något åt saken. Och ut går mannen mutttrandes om att han aldrig mer tänker handla här. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!! Vad ska jag som extrarjobbar i kassan göra åt att någon gubbe har fått p-böter!!! Han var väl förmodligen inte i sitt normalaste tillstånd när han snackade med mig, men hur tänkte han? Det får vi aldrig veta. Men, men nu kan vi iallafall dra slutsattsen om att vad det än är så skyller man på kassörskan i närmaste butik bara så alla vet. Hahaha!

/ Petriiiss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0