Studentmäklarna

Hej hå! Sitter i soffan och tuggar på ett äpple. Mums! Mtv står på i bakgrunden, det verkar vara något tekniskt fel eller bara någon som älskar Kings of leon grymt mycket för under de senaste 20min har de spelat 3 låtar med Kol. Jag klagar inte :)

Snart kommer Nisse! Vi ska traska ned till K15 och sedan till Helenes krog för visningar. Pratade nys med en riktigt trevlig kis från Studentmäklarna, och det känns som att vi kommer ha en bra Plan-B lokal, om det nu kör ihop sig med Fabriken. Synd att vårt preliminärboade datum inte känns så fantastiskt bra längre, som det gjorde förut..
Men det löser sig! Det är ju trots allt 8 mån kvar! :)

Ps. Det är fritt fram att tycka lite synd om mig, mina stygn svider jättemycket :( ds.
Ps 2. Nu kom Nisse :) ds
.

helenes

Helenes Krog, ser riktigt bra ut :)

 

Pöss o kräm Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0