Godmorgon!

Även idag har vi alla fått oss en riktig sovmorgon! Kanske inte var riktigt till för att sova för min del, men det struntar jag i, haha! Denise och Elin däremot har en grov sovmorgon till klockan 13.50 tror ja o de är fan inte riktigt klokt när vi alla slutar samtidigt 16.35 och jag egentligen börjar 8.15. I dag får jag då i alla fall på grund av eget arbete och lärare på kurs börja kl 11.50! HÄRLIGT!

Nog om detta! Denpan håller just nu på att göra våran frukost/lunch, vilket är pannkakor! mmmm....


mästerpannkaksgörare in action

Tro det eller ej men just nu står hon o visslar på mig som om jag vore någon jäkla hund! Happ dags att gå och äta då.

Höres! / Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0