Lite resesnack!

Nu är inte jag kanske den som vet bäst om resor! Men jag tänkte bara presentera ett grymt resmål som klart har varit det bästa i mitt liv. Jag har bara varit på en partyresa, men jag kan säga att den första i ens liv, lär nog även vara den BÄSTA! (om man väljer rätt såklart ;) ) 
Jag har rest runt med familjen mycket också, men att resa med vänner är helt annorlunda. Man har allt ansvar på sig själv, och man får känna ett ansvar över varandra också. Det är även ett bra sätt och se hur mycket man klarar av själv. Man lär sig mycket under resans gång ;)

Rhodos stad! 
Är bäst och det vet jag även att mina reskamrater kan intyga! Man har nära till allt där. Stranden, affärer, den berömda bargatan och så vidare!

- På bargatan har du allt på samma ställe! Flera stycken barer, det är bara att välja och vraka!
- Många olika hotell att välja emellan, jag har bott på Hotell Esperia och Hotell Athena. Båda var bra, men Athena var nog bäst ändå. Dock märks det att personalen är trött på alla ungdomar som ränner omkring.
- Man träffar sjukt många och trevliga männsikor där nere.
- Det finns två olika stränder, Windy beach och Elli Beach.
- Man kan även åka runt på ön och se andra platser t.ex Lindos eller Faliraki.
- Bästa restaurangen, Le Bistro helt klart!
- Och mycket mer.

Åker man med rätt sällskap så kommer det lätt att bli ett grymt minne för livet!


Lite pics från Rhodos! Klicka för större bilder!
Undrar någon något så är det bara att fråga :)

Bye bye!
Denpan ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0