VUXENPOÄNG!

Haha, idag har Elin, Denise och jag minsann införskaffat oss lite vuxenpoäng! Det är ju inte precis varje dag man köper sig en kokbok!

Elin och jag bestämde oss att vi skulle ta en liten promenix ner till trollbäckens centrum för att hälsa lite på systeryster medans hon jobbade. Och när vi väl var framme i vår butik hittade vi denna hylla med kokböcker med allt från sallader till snabba middagar som Elin föll pladask för. Vi bestämde oss iallafall att vi skulle allt köpa oss lite kokböcker, till våra framtida liv som vuxna. HAHA! Och vi började med inköpet utav Ljuliga Smoothies! Mycket passande. Nästa bok blir Snabba Middagar som Elin ska betala. Och Denise ska förmodligen köpa Ljuvliga Muffins

Vi är knäppa, men riktigt sköna tycker jag! "-Fan, de här är riktiga vuxenpoäng Petra tycker jag! Elin" Och jag håller verkligen med Elin!



Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0