Salamifisk

"Jag, Brad Pitt tycker att det här smakar salamifisk!"
Aaa, nått sånt haha. Fredagen var sjukt jävla kul, synd bara att vi festade sönder hela lägenheten, hihi! Nejdå, men stökigt var det ju, och arga grannar hehe. Lär ju inte bli så många fler fester där iaf. Men aa jävligt bra röj var det i allafall, hoppas Haquen kände att vi fira han ordentligt!

Sen var jag hos min faster på påsklunch, och det serverades laxsoppa. Haha fyfan. Lax är ju asgott men just den slående fiskdoften när man är något bakfull, haha hela magen vred sig. Jag pillade lite i maten och lade mig sen på soffan o sov.
Efter det körde jag och Dala runt i Hammarby Sjöstad i typ en timma, helt vilse haha. Vi hittade tillslut hem till Sibel och där chillade vi hela kvällen. Bra grejer.

Idag ska vi göra lite olika ärenden här o där, och sen blir det middag hemma hos Sandra. Bra söndag känner jag :)
Pöss! E


Kommentarer
Postat av: Kim

HAHAHAHAHAHAHA!

det är ju bra att han uppmuntrar sin son till att vara en "single lady" (i.e bög)

<3

2010-04-04 @ 20:32:18
URL: http://eclecticwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0