Krya på mig...

Så sitter man här iklädd pyjamas. Skolan har börjat, och jag är inte där... För någon jävle har ju gett mig denna underbara förkylning! Vi ska ju ut ikväll!!! Och det kanske det inte blir nu... 
Dricker lite te och annat sånt där som mamma har sagt är bra att dricka. Orkar inte vara sjuk. Så jag kämpar för att bli frisk!

Denise har i alla fall fixat en snyggare header, kinesen i högra hörnan är jag, haha :)
Mer te-drickning blire för mig nu i alla fall. Sen ska jag nog gå och hoppa på Denise (som för övrigt är ledig idag) så att hon vaknar och håller mig sällskap :)

Min dagens diss blir att jag är sjuk!


Hej dååååååååååå ♥ / Peeetraaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0