Onsdag

Vad har hänt idag?
Jo hämtat biobiljett med Elin och sen kommit 20 min försent till svenskan, gjorde absolut ingenting! Gåsen klarade sigg utan oss två ganska bra :)
Vi satte på vår fina Adolf idag igen och imorrn ska vi göra de igen!
Vi har bakat fantastiskt goda semlor också jag och Petra! MUMS! som Maria Montazami skulle ha sagt.
Just nu sitter jag och försöker plugga äcklig historia, funkar inte så bra för Petra sitter bredvid mig och spelar upp gamla filmer på mobilen. Låter som en älg som brölar ungefär.. Sandra sitter tyst som en mus och tittar intressant på det jag skriver :)

Idag är det jag som hissar och dissar! (fast Petra får hjälpa till)

Dagens Hiss!
Ingenting egentligen. Så det får bli vi som sitter här vid datan som är hissen!




Dagens Diss!
Äcklig historia...




Puss puss på er! ♥
// Denpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0