Tänk vad mycket det kan hända på en fredagkväll

Tjoo!
Vi var ju ute igår, tråkigt nog åkte Elin hem :/ men vi kör nästa helg på lördagen igen!!! :D
I alla fall, först så var jag, Petra, Emelie, Malin, Sandra och Elise på Metro tillsammans med Ellen, Alex, Emma och Ida. Det var väl trevligt så länge det varade. Musiken var dålig, och de va inge kul helt enkelt. Men vi gav iväg oss till Ego istället, själv hade jag tappat lusten och ville hellre till 60! Men natten är ung, och vi hade kul! Drog sedan till donken och smaska i oss varsinn hamburgare!

Medans Petra och Emelie fräscha till sig vid spegeln på donken så fick jag och Malin två gloapor på oss. Ena killen bytte plats så at han kunde stirra på oss, det blev ett "hej" och sen "måste ni stirra på oss?" Vi gick i alla fall tillslut och önskade grabbarna en trevlig kväll! Träffade också Samah på donken, hon trodde att jag var full. Jag är ganska säker på att de va tvärtom ;)

Gick till tunnelbanan och i trappen sitter Tobias Lundmark med en glad kille! Den glada killen hette Fredrik Ahlberg och hade precis fyllt år. Han är även back i dif j18 och har nr. 59! Tänk vad mycket man kan få reda på ^^ Fin present hade han också fått också!
Stod och snacka med killarna ett tag innan vi gick ner till tunnelbanan. Åkte sedan till Slussen och mötte Calle där :) mycket trevligt! Åkte bussen hem och kom så småningom hem klockan 4 ungefär.

Hoppas er fredagkväll blev lyckad! ;)
Puss å hej ♥
// Denpan




Presenten var omtyckt?


Kommentarer
Postat av: A

Jöses amalia vad mycket ni hann med

2010-02-13 @ 15:28:16
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: mannen

fan va ahlberg är het!

2010-02-13 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0