Genomgång av Rhodos!



Nu kände jag för en liten uppdatering här, måste säga att vi varit sämst på de här... :) Men men vi har varit så upptagna både under och efter resan, men nu tar jag mig tid!

Jag gör en snabb genomgång nu av de tre veckorna!

Vecka 1!
Anlände till Rhodos den 20 juni! Det blev givetvis utgång på en gång på kvällen, men som vi alla vet är de inte nå speciellt bra dag på bytesdagarna, kvällen funka ju men ändå, de fanns bättre :)
Vi hoppar till Midsommarafton tror jag, för under veckan gjorde vi de man brukar göra, sola, bada, festa och så va vi på faliraki.
På midsommar i alla fall så hände det mycket saker, och det va ju tur de! De blev en rejäl fylla för allihopa, jag ska vara ärlig. Petra vaknade upp med ett öga rött. Ett blodkärl hade spruckit. Emelie hamna i en olämplig situation där hon helst inte ville vara, jag däremot tyckte de va riktigt trevligt ;) Emelie fick inte heller sova i sin säng utan i min. Mer får ni inte veta :)

Dagen efter blev det mycket prat om vad som hänt och sen på kvällen gick vi ut igen.
På söndagen kom Jonas, Roberto, Kevin och Niklas ner till ön! Så de blev middag med dom och ut. Roberto blev rånad och alla tappade bort varandra!

klicka på bilderna!




Vecka 2!
Sola och badade hela veckan. Åkte också på en moppetur tillsammans med killarna till Lindos. Resan var lite orolig med tanke på att vi faktiskt åkte 10 mil totalt på en risig moppe! Väl hemma fick jag ett avgasrör på mig så mitt ben brändes upp. Det blev ett härligt sår för resten av resan. De hände i onsdags. Vi hoppade över Trafic light-kvällarna på tisdagarna för vi tyckte de va onödiga pengar. Däremot så var vi gärna med på Ladies Night. För då blev de ju också stripshow för brudarna!

Och visst lärde vi känna många nya människor på ön. Vår favorit blev nog Jesper! Killen som dök upp lite här och var och kunde slänga ur sig knäppa kommentarer men var ändå skön. Han fick sig ett litet strul från en i gänget tillslut. Då var han nog riktigt nöjd tror jag ;)
Jesper är på bild på översta raden mellan oss :)

Under vecka 2 blev de också storbråk med kniv, så en som vi känner där nere blev knivhuggen i vaden. De va lite läskigt faktiskt! :S Tråkigt att sånt där händer...



Vecka 3!
Den allra sista veckan, det var nu all ångest kom över varför vi inte valde 4 veckor! Vi åkte till Kalithea och sola lite där. De va skittråkigt tyckte emelie och jag. Vi blev hungriga och ville hem. Den här veckan körde vi som faen! Festa varje dag och så mös vi med våra killar på ön :) Världen kan va så liten ibland med tanke på vissa saker. Våra grannar stannade även kvar en vecka extra under tiden vi va där. Riktigt lustiga killar, 88:or som betedde sig som 90:or kanske. Vi söp ner dom andra dagen dom var nere på ön i alla fall. Ägda blev dom!

Sista dagen, då vi åkte hem var förjävlig. Vi körde en vara uppe hela natten, kanske inte de bästa men de va de värt. Jag grina hela morgonen typ, de gjorde nog de andra med. Ville verkligen inte hem :( Men så satt vi på bussen till flygplatsen till slut i alla fall. USCH OCH FY OCH BLÄ! Hemskt var de!

Nu är vi hemma i alla fall. Men vill såklart tillbaka. Men de får bli nästa år :( Buhu!


knasgranne nr.1 längst ner mellan petra och mig, knasgranne nr.2 på bilden efter!



Jag har garanterat missat hundra saker att berätta men men :)
Puss puss
// Denise ♥

Kommentarer
Postat av: Baben

Jag skulle säga 88:or som betedde sig som ja va ska vi ta, 95:or? eller ännu yngre? haha :)

2010-07-17 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0