Final countdown!

Tjeeena! Idag ska Denise och jag bege oss till Sickla, Denise behöver nya dojjor. Aah vi fixar såklart! Sen ska jag kika efter smågrejer som kanske kan vara nödvändia på resan. Efter detta lilla shopping ärenede så kommer de bli fortsatt förberedande packning och städning, liksom inte lång tid kvar. Sen blir det jobb :( trist men aa de får ju tiden o gå lite med tanke på att man slutar 21.20. Elin vet jag jobbar idag med och jag tror detsamma gäller Emelie! Slitsamt men lönsamt!

Final countdown då, de e bara 1 dag kvar typ och sen natten till söndag då drar vi igång med att få ihop det sista och bege oss till Arlanda :D



Kanske Gate 12 :S


Kommentarer
Postat av: Denpan

Terminal 5 it is! ;)

2010-06-18 @ 14:31:31
URL: http://trebrudars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0