Trööööött

Får man strypa kunder? Eller typ slå till dom och skrika på dom eller nåt? Seriöst jag fick sån jävla panik idag på jobbet :S Andra gången jag står i delin själv får jag cpkunder på mig :S vissa burkar va snälla men det finns en riktig jävel som alltid ska ha en jävla massa rabatter :S idag för att han fick så lite räkor, sen när han väl fick lite rabatt kommer han tillbaks och klagar på vad de kostar ändå :O hur fräck får man bliiiiiiiiiiii?????? JÄVLA IDIOT Asså!
Sen blev det en sjö utanför delin också för att frida gjorde rent fiskdisken. Så kommer kunderna och säger "Oj då, det är visst blött här!" NÄHÄ säger jag dåå som står och skrapar bort Siljan som sträcker sig enda fram till köttdisken!!! blir så jävla trött ibland :(
Tur att Jocke kom och gjorde mig glad under det hemska passet i alla fall :)

Sitter och vilar och kollar på Rush Hour just nu ska börja städa snart.. Och imorrn blir det upp aptidigt, hehe men dagen ska gå så jävla fort då har jag bestämt :) Sen är det bara Rhoooooooodos kvar!

Så nu har ni fått veta min kväll, hoppas er blir är bättre! :)

Puss!
// Denise


Kommentarer
Postat av: A

AAAH, jobbigt med elaka kunder.. Smisk borde dem få! Lämna mig inte i Sverige förresten, får sola extra åt mig! I know you will.. ;) <3

2010-06-18 @ 22:51:59
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0